My Baby Bunny

Op meerdere blogs zag ik de website "Spoonflower"  passeren. Wanneer Annabel van "from baila with love" me voorstelde om dit samen eens te proberen viel het konijnenstofje van "taraput" me onmiddellijk op:



Ik bestelde een yard van de basic cotton ultra fabric. Na een tweetal weken kwam het aan en ik was helemaal verliefd... Omdat de stof redelijk stijf is en de bedrukking redelijk groot, begon de zoektocht naar het juiste patroon.  Een heel mooi patroon vond ik in een 'oude' Ottobre (3/2015) meerbepaald de "Mouse Grey". Omdat het redelijk fris is paste ik het patroon wat aan en tekende ik het met lange mouwen. Hoe je de mouwlengte kunt aanpassen van een bestaand patroon zie je hier. 
Het resultaat:


Als truitje breide ik (wat op het gevoel) een heel eenvoudig "Bernadetje". De wol haalde ik bij veritas. Het truitje werd met twee draden gebreid met grove priem (10-12).



Basispatroon kleedje: Ottobre
Stof: Spoonflower

Trui: geen patroon

Wol: Vertitas



Labels: