Flower pots on this Robin


In de testfase van de Robinjurk, testte ik uiteraard ook zelf mee. Ik maakte deze Robin in een prachtig stofje dat ik bij modestofjes haalde. 

Voor dit jurkje koos ik de ruffleloze versie van de Robin. Helemaal verliefd op de print van dit stofje en wou deze dan ook mooi laten uitkomen in het jurkje.



Voor deze versie testte ik de fronsmouwen uit. Ik koos de korte mouwen zonder mouwboord. 
Het stofje is redelijk transparant, daarom voerde ik het bovenstukje met een eenvoudige witte katoen. Ook de rok werd gevoerd, maar deze foto's werden ervoor nog getrokken ;-).


Voor dit zomerse stofje, koos ik de V-rug. Omdat ik een maatje groter maakte (om zeker nog de zomer te kunnen dragen) voorzag ik ook een knooplint, zo kan ik de taille nog wat aanpassen ;-)

Oh laat die zon nu maar snel komen!








Dankjewel voor je bezoekje! 


Patroon: Robin jurk
Stof: Flower pots uit modestofjes