Robindress - blogtour DAG 1

Vandaag start de blogtour van de ROBIN jurk (robindress) . Gedurende zes dagen zullen verschillende blogsters hun testversie(s) van de Robinjurk voorstellen. Ik kan jullie alvast verklappen dat het echt stuk voor stuk pareltjes zijn!

Neeltje (Smospotten&snoesjes) bijt vandaag de kop af. Ik ken Neeltje nu al een tijdje, ik kan echt zeggen dat we vriendinnen geworden zijn! Ik leerde haar kennen tijdens de patroontest van de Lucyjurk en het toeval wil dat we op nog geen km van elkaar wonen! Toen ze een stofje wou kopen voor haar versie van de Robinjurk, zijn we dan ook samen gaan shoppen ;-). Ze koos voor een groene crêpe (polyester/lycra). De fijne stof zorgde dat het jurkje heel erg mooi valt! En ooh wat ben ik fan van deze kleur (ik denk dat ik deze eens ga copypasten Neeltje ;-))


Het tweede jurkje van vandaag is een super romantisch exemplaartje van Sara (Mijn leven met 4 helden)! Ook Sara testte al meermaals voor mij, ook haar Bobbieshort was super romantisch. Haar meisje staat dan ook prachtig met deze stijl, of is het de stijl die zo mooi wordt door haar meisje ;-).


Vrijdag 9 maart 
Smospotten&snoesjes ♥ Mijn leven met 4 helden

Zaterdag 10 maart
Petrol&mint ♥ So Popo Sew 

Zondag 11 maart 
VanMiek ♥ a naais ID

Maandag 12 maart
Bel'etoile  Stannel

Dinsdag 13 maart
Wensje ♥  Blanche  Noortjeprullemie

Woensdag 14 maart 
Minniemie Lily&Woody Stoffenfeest



Labels: , , , , , ,