Klaar voor school!



Morgen is het zover, dan gaan mijn meisjes de eerste keer naar school. Hoe spannend is dat?! - Ik weet niet wie er meer over wakker ligt, de meisjes of ikzelf hehe- cliché cliché, ze worden zo groot...


Eerder maakte ik al een eerst rugzakje voor Louise (een small). Hiervoor gebruikte ik een canvasstofje van Prestigious textiles, oranje met een vossenprint.



Nu was het rugzakje van Fien aan de beurt. Ook deze keer koos ik voor een stofje van prestigious textiles, deze keer een groene met egel print!




Ook voor dit zakje gebruikte ik het gratis patroontje (myfirstbackpack) dat je op m'n blog kan terugvinden.

Ja een traantje, dat hoort er soms bij als zusjes samen tekenen.


Net zoals voor mijn vorig zakje, behandelde ik de stof met een product van HG (HGtextielwaterdicht). Voor dit rugzakje deed ik echter nog een extraatje tegen de plassen. i-Ik kocht een stukje transparante toile cirée in Kwantum en beschermde op die manier de onderkant van het zakje tegen nat.








Dankjewel voor je bezoekje!! 

Stof: prestigious textiles (modecoupon)
Patroon: myfirstbackpack (oekeboeleke)

Voor wie het niet zo ziet zitten om zelf een rugzakje te maken, ze zijn vanaf nu ook te bestellen op de webshop van From Baila with love 

Labels: , , , , , ,