Tintin with vertical ruffles.


Gedurende de testfase van de Tintin testte ik de optie met verticale ruffle

During the test phase of the Tintin I made this version of the Tintin with vertical ruffle.


Ik gebruikte een stofje dat ik recupereerde uit een oude jeansjurk. De ruffle werkte ik af met een heel klein zoompje.

I used a fabric that I recuperated from an old denim dress.


Het bovenstukje van deze outfit is een topje dat ik zelf uittekende. Ik gebruikte het patroontje eerder  ook al in double gauze.

The top piece of this outfit  I designed myself. I also used the pattern in an earlier post.


Het stofje dat ik gebruikte voor de top is eentje van de vorige zomercollectie van see you at six. Nog steeds enorm fan van deze visjes!

The fabric that I used for this top is one of the previous summer collection of see you at six. 




Dankjewel voor je bezoekje!

patroon short: Tintin short
Stof short:  gerecupereerd uit oude jurk

patroon shirt: zelfgetekend
stof shirt: See you at six